Habla cualquier idioma con fluidez - Visita italki.com

Reservations Coordinator

Full Time
  • Full Time
  • Lima

Web Grandes Aventuras del Peru SAC

About the role:

Reporting to the Reservation Manager, the Reservation Coordinator serves the needs of G Adventures customers – internal and external. Duties will include completing the day-to-day reservations duties throughout the Latin America region. This role is ultimately responsible for ensuring that all reservations tasks are completed efficiently and to the highest possible standard, attention to detail, customer service, teamwork and outstanding communication skills are key to the success of this role.

What you’ll be doing:

  • Accurate completion of all reservations as requested by the Sales team and as designed by the Product team (respect of Block Sheet).
  • Accurate completion of all required validations and ensure systems and tools (e.g. Block Sheet, Validations) are accurate, report any issues to Reservations Manager.
  • Maintain an open communication with our supply chain and provide them with training to understand our processes when needed.
  • Support the Global Sales teams by ensuring that last minute booking requests and changes are handled and communicated efficiently.
  • Ensure that all tasks are completed timely and accurately to avoid any unnecessary fees to G Adventures (respect cancellation terms…)
  • Maintain an open communication with the Operations team when issues arise with reservation to make sure that the optimum resolution is found.
  • Carry the emergency phone as required in rotation with others. In case of Emergency, you might be required to assist outside of regular work hours.
  • Assist in ensuring the G Adventures brand and other client brands are properly represented throughout the region.
  • To contribute to G Adventures performance by displaying a positive, enthusiastic attitude and showing support and involvement in G Adventures initiatives and activities.

Required Skills and Experience

Must Have:

  • Computer skills
  • Highly proficient in English both written and spoken
  • 2+ years experience in the travel industry
  • Familiarity with Regional Geography
  • Excellent Customer Service and Listening Skills
  • Problem Solving/Complaint Resolution
  • Decision Making Skills
  • Team Player, Flexible, Co-operative Approach
  • Self Motivated and Goal orientated
  • Excellent Attention to Detail, Well Organized
  • Positive and Innovative Attitude
  • Good time management skills

Nice to Have:

  • Knowledge of G Adventures product in the region
  • Vocational Qualification related to Travel & Tourism/Business

Por favor, para solicitar este trabajo visita gadventures.wd3.myworkdayjobs.com.

Otras ofertas que te pueden interesar:

    ¿Aún no te decides? Explora estas otras oportunidades relacionadas con tu búsqueda. Podrías encontrar el puesto perfecto que se ajuste a tus habilidades y aspiraciones profesionales. ¡No dejes pasar la oportunidad de descubrir tu próximo gran desafío!

  • SUNAT
    Full Time
    Madre de Dios, Perú

    UN (1) ASISTENTE DE CONTROL ADUANERO para Asistir/Apoyar en la ejecución de las acciones de control e inspección de carga, pasajeros y medios de transporte, para asegurar el cumplimiento de la legislación aduanera, o de cualquiera otra disposició
  • Worfex
    Full Time
    San Isidro, Lima

    Requisitos: Contar con secundaria completa. Experiencia en planchado de prendas (camisas, sacos, pantalones, etc). Conocimiento de tipo de telas. Disponibilidad para trabajar de L a S de 7am a 5pm. Funciones: Planchado de prenda
  • SOMOS SALUD Y VIDA
    Full Time
    lima

    Nos encontramos en la búsqueda de un Psicólogo  Colegiado para que forme para de nuestra familia en SSV (Centro Médico Somos Salud y Vida) a tiempo completo. Requisitos: -Profesional titulado y colegiado -Constancia de habilidad vigente
  • SELECTIVA
    Full Time
    LIMA

    Nuestro cliente, importante empresa; ha solicitado nuestros servicios de HEADHUNTING/RECLUTAMIENTO & SELECCIÓN para ubicar a un profesional de primer nivel y cubrir la siguiente posición: Asistente de Business Intelligence SQL Queries(c) DOMIN
  • MANPOWER PROFESSIONAL SERVICES S.A
    Full Time
    Puente Piedra

    Requisitos: Egresado(a) de la carrera de Ingeniería Industrial. Conocimientos de Inglés Avanzado Conocimientos en Big data, herramientas de análisis, Excel nivel avanzado Conocimiento en SAP Funciones Análisis de la infor
  • Sienerg S.A.C.
    Full Time
    Parcela 2, Calle Crisol Mz E3 lote 16, Parque Industrial, Villa el Salvador.

    Funciones del puesto: Realización de cotizaciones para las distintas especialidades de los proyectos. Creación de base de datos en S10. Creación de APU, estructuras de costos, fórmulas polinómicas, y otros. Control y Planificación d